- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Celá tahle inkluzní pitomost je založena na ignoraci a vlezdoprdelismu. Byla nám podstrčena jako řešení vymyšleného cikánského problému. Paradoxně právě Cikáni jsou označováni jako oběti končící kvůli rasovým předsudkům ve speciálních školách. Bože, co je to za hňupy, kteří rozhodují o školství na celostátní úrovni a neví základní věc: že speciální školy nejsou žádným trestním táborem a tamější učitelé mají děti rádi bez jakýchkoliv předsudků ! Snaží se z nich vymáčknout maximum, v rámci možností. Není vůle pojmenovat věc pravým jménem - že za problémem romských dětí stojí hlavně rodiče, kteří na jejich výchově a vzdělání nemají sebemenší zájem. Ono je jednodušší sklapnout podpatky a zničit koncept vybudovaný na desítkách let zkušeností pedagogických profesionálů, než prosadit restrikce proti rodičům neplnícím své povinnosti. Důvod je jednoduchý, byl by to rasismus, protože je jen málo neromských rodičů, kteří své děti nechávají růst jako plevel.
Problém vidím v tom, že pí Valachová program inkluze nevymyslela, tlačí nás do něj EU (viz výrok pana Fialy, ale i výroky a kroky dalších ministrů). Je rozumné, že paní ministryně implementaci o rok odložila.
Problém je, že Evropa nás tlačí do stavu, který vznikal v Západní Evropě léta. U nás zase mají tradici praktické a speciální školy, některé z nich dosahují obdivuhodných výsledků.
A jen sociální inženýři si myslí, že stačí jednoduše přepnout vypínač. Odnese to nejméně jedna generace. V každém případě výsledkem bude posílení soukromého sektoru ve školství a pojem "inkluze" bude znamenat, že z veřejných škol se budou stávat školy praktické a "normální" školy budou placené.Mezitím do nás propaganda bude hustit, jak je všechno vynikající, jen úroveň vzdělání bude postupně klesat (asi záměr ?).
Problém vidím v tom, že celou tu zrůdnost o rok odložila, místo aby ji jako totální nesmysl hodila do koše.
A všimli jste si, jak zároveň nastal tlak na školy, že nesmí žádným způsobem ověřovat způsobilost ke školní docházce?
Takže správnou definicí "spádových oblastí" bude možné dosahovat žádoucího pokrokového namíchání dětí ve třídách.
Možná bychom všichni měli obdivovat autorovo sebevědomí. S minimem znalostí a zkušeností vypouští taková spojení jako "proti prodemokratické.."
Protože mám postižené dítě, jsem zásadně proti inklusivnímu vzdělávání.
A děkuji Bohu a komunistům, že chlapec mohl chodit do speciální školy.
To je pro mě názor člověka,který ví o čem mluví.
Co jste napsal? Jen jste opakoval výroky jiných a za sebe skoro nic; jen jsem vyrozuměl, že jste pro. Vyvrátit argumenty protistrany neumíte nebo se Vám nechce?! Samozřejmě, nejde o pochvalné řeči, co se tím získá, ale polemizovat s důvody, proč ne. Příbuzný učí a tak za mne NE!
Jak je videt, tak i M. Kalousek dokaze byt rozumny. Predevsim v tom, ze dokaze uznat rozumny nazor, ktereho neni 'puvoda'.
Vy jste byl na hostině u krále Šalamouna, že píšete o něčem, čemu absolutně nerozumíte, ale druhé poučujete. Kolik jste vychoval zdravotně postižených dětí nebo učil v "normální" nebo ve zvláštní škole.?????
Domnívám se že toto jen podpoří vznik soukromých (rozuměj placených základních škol) do kterých budou chodit děti tzv. elit. Ostatní děti budou chodit do škol normálních, jejichž úroveň klesne na úroveň někdejších "zvláštních škol" Jenže to už diskriminace nebude.
Jednoznačně. Tímto krokem dojde ke zvýšení asociálnosti společnosti.
Pane doktore, zkuste shlédnout DVTV - rozhovor pana Odehnala a jeho diskusní odpůrkyně.
Je dobré poslouchat zejména argumenty těch, kteří mají dlouholetou praxi ve vzdělávání - což kupříkladu paní ministryně nemá.
Názor pana Kalouska je naprosto správný.
Jsem rovněž názoru, že se president v této věci nemýlí.
Velmi zajímavé na toto téma jsou články třeba Klause ml......